What about AfterFive? Afterwatte?

AfterFive, vast al eens van gehoord of iets van gezien binnen de opleiding communicatiemanagement. Maar wat is dat nu eigenlijk? Wel, ik ben Karo Verstraeten en ik kreeg de kans om deel uit te maken van dit geweldige project. Een vaag beeld over wat dit opleidingsonderdeel nu werkelijk inhoudt? Ik geef je de antwoorden die je zoekt. Zie ik jou dan terug in de volgende lichting?

Een student run agency, leerbedrijf of mini-onderneming kan je AfterFive wel noemen. Het is veel meer dan een vernieuwend opleidingsonderdeel. AfterFive heeft de ambitie te werken als een communicatiebureau, met gemotiveerde werknemers, doordachte mediastrategieën, uitdagende briefings, strakke deadlines en een tevreden klant, nl. Thomas More Hogeschool!

Een semester lang heb je de kans om de leukste mensen te leren kennen, samen kick-ass projecten op poten te zetten en jezelf verder te ontwikkelen als communicatiespecialist in spé. Als dat niet de moeite is!

“Bij Afterfive krijg je kansen. Om te groeien, om te zien wat werkt én wat niet werkt. Je beargumenteer slim, stuurt bij waar nodig en inspireert ook de docenten met fijn werk. Welkom bij Afterfive.” – Geert Van den Eijnden

Wat doet die bende studenten dan twaalf weken lang?

Voor AfterFive leggen wij met plezier onze smartphone aan de kant. Van het creëren van webcontent en maken van concurrentieanalyses tot het lanceren van een interne campagne rond inclusiviteit. Nog niet overtuigd? Je inzet is geen verloren moeite, aangezien Thomas More onze klant is, is de kans groot dat jouw werk echt de kans krijgt om gezien te worden! Blaas de docenten, An Van Damme of het hoofd van Marketingcommunicatie omver met je project en schitter achteraf van fierheid! Voldoening verzekerd als je het mij vraagt.

Naar welke profielen zijn de docenten opzoek?

Dit leerbedrijf bestaat uit een twintigtal gedreven studenten uit het tweede jaar. Is jouw motto ‘gaan en blijven gaan’, schrikt wat druk op de ketel je niet af en ben je bereid ook al eens ‘s avonds of in het weekend het beste van jezelf te geven? Dan kan jij je binnenkort misschien wel een kritische ambassadeur van de hogeschool en de opleiding communicatiemanagement noemen!

Emma, Yara, Jorne en Karo – Afterfive 2021

Hoe kan je je kandidaat stellen?

Er zijn twee stappen. Om een inschatting te maken van hoeveel studenten interesse hebben in dit verhaal wordt je gevraagd, indien je AfterFive overweegt, in je ISP te kiezen voor AfterFive in plaats van Campagne. Vervolgens de creatieve sollicitatie! Lid van dit communicatiebureau word je niet zomaar. Op jouw eigen originele manier en met een grote portie motivatie bewijs je jezelf en je capaciteiten. Dit doe je aan de hand van 5 redenen waarom jij geknipt ben voor AfterFive. Giet deze in een video, blog, miniwebsite, … aan jou de keuze. Ga jij de uitdaging aan?

“Studenten graag doen leren. Dat is altijd al mijn ambitie geweest. Al 21 jaar. AfterFive heeft de voorbije 7 jaren bewezen daarvoor het ideale instrument te zijn. Werken en leren, studenten en docenten.– Peter Van Edom

Zin in een leerrijk avontuur, nieuwe vrienden, een nauwe samenwerking tussen studenten en docenten, een teamspirit om u tegen te zeggen en zoveel meer? Stop met twijfelen en stel jezelf kandidaat! Neem alvast een kijkje op www.afterfive.be/2021

Inspiratie nodig voor je inzending? Lees onze blog  Ga de uitdaging aan en stel je kandidaat voor Afterfive!